Error message

  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/pomozkacperkowi.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/pomozkacperkowi.pl/modules/block/block.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/pomozkacperkowi.pl/includes/menu.inc).

Dlaczego w licznych sytuacjach badania opinii konsumentów mają tak duże znaczenie dla firm.

Najświeższe wpisy

Każde dobrze zarządzane przedsiębiorstwo będzie dążyło do tego, aby sprzedać jak najwięcej swoich usług czy produktów. Metod na to jest sporo, niektóre firmy idą w kierunku zdobycia jak największej ilości nowych klientów, nie przejmując się specjalnie tym, czy będą lojalni, za to inne właśnie na lojalność będą stawiać jako podstawową wartość. Dużo można dyskutować, która z koncepcji jest lepsza, każda z nich będzie miała grupę zwolenników i przeciwników.


praca w agencji marketingowej
Author: Open Knowledge Foundation Deutschland
Source: http://www.flickr.com
Jednak jeśli się myśli o długofalowym rozwoju i zdobyciu odpowiedniego rynku, to jednak budowanie właściwych relacji z klientami i zdobycie ich przychylności ma zdecydowanie większe znaczenie.

Bierzesz ten tekst za interesujący? Wejdź na odsyłacz do strony (http://studioikar.pl/pl/), które dostarczy Ci bardzo dużo niesamowicie wciągających danych na omawiany temat.

Jak wykazują rozmaite badania marketingowe , klienta łatwo jest przyciągnąć, lecz znacznie trudniej utrzymać. Jeśli jednak to się uda, to da to firmie znacznie więcej profitów, niż nawet bardziej liczne grono kupujących, jacy raz się skusili na ofertę firmy, ale z powodu niezadowolenia z obsługi czy też produktu na drugi raz się nie zdecydowali. www.secretclient.com


e-marketing
Author: Rafiq Phillips
Source: http://www.flickr.com
Satysfakcja i zadowolenie konsumentów są bardzo ważne przede wszystkim przy budowaniu reputacji firmy i w czasie planowania długofalowych relacji. Jak się okazuje się często, klienci bardzo często będą się dzielić pozytywnymi i negatywnymi opiniami, i to, jak będą oceniać daną firmę ma spore znaczenie dla jej wizerunku. Dlatego też coraz częściej stosuje się najróżniejsze techniki w celu oceny satysfakcji i lojalności konsumentów, badania poziomu sprzedaży czy też opinii o usługach i produktach. Coraz powszechniejsze są przykładowo badanie satysfakcji klientów, dzięki którym można się sporo dowiedzieć. Tego typu badania realizowane są wieloma różnymi sposobami. Bardzo popularne są na przykład różnego rodzaju ankiety i formularze, niekiedy wykorzystuje się również wywiady grupowe i bezpośrednie. W czasie nich klienci udzielają informacji na odpowiedni zestaw pytań, ale również będą informować o swoich odczuciach i spostrzeżeniach. Jeżeli firma będzie chciała wyciągnąć z tych badań odpowiednie wnioski, to z pewnością przyniosą one dużo korzyści.