Error message

  • Notice: Trying to get property of non-object in block_block_view() (line 245 of /var/www/vhost/pomozkacperkowi.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object in block_block_view() (line 245 of /var/www/vhost/pomozkacperkowi.pl/modules/block/block.module).

Internetowe opcje wykorzystywane przez firmy aby dotrzeć do klientów

Najświeższe wpisy

Aktualnie dominująca część powszednich transakcji zakupowych odbywa się z poziomu PC, tabletu lub telefonu. Widzenie się z dostawcą przestało być wymagane.


dodatki
Source: http://www.morguefile.com/


Również przy różnorodnych współpracach pomiędzy przedsiębiorstwami prym wiedzie komunikacja internetowa. W dobie powszechnej informatyzacji firmy wykorzystują nowoczesne rozwiązania internetowe, które pozwalają im na pozostanie konkurencyjnymi jak i lepsze dotarcie do możliwych konsumentów (więcej informacji pod adresem www.logintrade.pl). W rezultacie z roku na rok liczba nowych narzędzi stale się zwiększa. Platforma zakupowa to aktualnie jedna z najbardziej popularnych form dokonywania zakupów jednakowo na linii firma – odbiorca indywidualny jak i firma – firma. Specyfika obecnego rynku zmusza do dużej elastyczności. Bez używania opcji jak platforma zakupowa praktycznie dowolne przedsiębiorstwo ogranicza swój potencjał w sprzedawaniu jednakowo artykułów jak i usług.


E-procurement czyli inaczej wymiana sieciowa to obraz nowoczesnego handlu w całej jego rozciągłości. E-procurement za podstawę ma serwisy zakupowe. Nie są to jednak standardowe sklepy on-line. E-procurement to handel znajdujący się poziom wyżej – B2B, B2C, B2G. Sprzedawane są tu nie tylko konkretne artykuły ale również usługi, praca, materiały i tak dalej (więcej o E-procurement). Platformy zakupowe E-procurement to punkt wyjścia dla działalności jednakowo małych, średnich jak i dużych firm. Posiadanie odpowiedniej platformy do wymiany ma zasadnicze znaczenie.




Na rynku działa sporo przedsiębiorstw, które tworzą tego typu serwisy od podstaw – dopasowane do specyfiki działalności odbiorców danej firmy.