Error message

  • Notice: Trying to get property of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhost/pomozkacperkowi.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhost/pomozkacperkowi.pl/modules/block/block.module).

Minusy i atuty reklamy zewnętrznej

Najświeższe wpisy

Reklama zewnętrzna jest współcześnie nadzwyczaj popularną jak też szeroko wykorzystywaną odmianą przekazu.


W odróżnieniu od pozostałych kanałów komunikacyjnych, owa reklama zawiera treść reklamową.


jakość
Author: Random Retail
Source: http://www.flickr.com


Obok zalet, ma swoje wady. Szeroki zasięg oddziaływania takiej reklamy (polecana strona) jest to olbrzymi pozytyw. Umożliwia dojście do olbrzymiego grona potencjalnych nabywców. Najlepiej komponuje się ze środowiskiem dużych miast jak też metropolii, stając się fragmentem jego krajobrazu. Reklama zewnętrzna dociera zwłaszcza do tych rezydentów miast, jacy częstokroć przemieszczają się z miejsca zamieszkania do miejsca pracy, czy też spędzają dużą część czasu na mieście. Obecność reklam outdoorowych w bliskim sąsiedztwie ulic, hipermarketów, stacji benzynowych pozwala na jej długofalowe oddziaływanie jak też powiększa szansę na zapamiętanie przekazu. Możliwość lokowania reklamy zewnętrznej na różnorodnych nośnikach przekazu pomaga tworzyć ciekawe i skuteczne reklamy. Skuteczny plakat operuje prostym językiem, celnym przekazem, lekkim dowcipem a także estetyką. Ważne, aby sama forma nie przewyższyła zawartości przekazu.


Przestrzeń miejska zapewnia możność lokowania reklam (hiperłącze do strony) w wielu punktach w mieście i poza jego obrębem. Sieć telebimów gwarantuje bieżący kontakt z reklamą rezydentom miast, zaś w rezultacie upraszcza jej utrwalanie. Klasyka reklamy outdoorowej – billboard, jak także inne jej formy gwarantują błyskawiczny odbiór przekazu, bez konieczności wykonywania dodatkowych działań.




Starczy tylko spojrzeć, by móc nacieszyć oko olbrzymim plakatem. Reklamy lokowane w pozostałych środkach komunikacji masowej wymagają poświecenia troszkę więcej czasu, co może skutecznie zniechęcić potencjalnego nabywcę.